4 תשובות
קצת גבולי לדעתי. היא בכיתה יא' והוא בצבא
לפי דעתי זה ממש גבולי
תלוי באופי של הבת/בן 16
תלוי באופי של הבת/בן 16
אם יש אהבה כן.
אם היא בכיתה יא והוא בצבא זה קצת מסובך.
אבל אם תסתדרו לא תהיה שום בעיה.
אם היא בכיתה יא והוא בצבא זה קצת מסובך.
אבל אם תסתדרו לא תהיה שום בעיה.
אנונימית
זה תלוי מאוד בשני הצדדים ובמה הם מחפשים, בסוף גיל זה רק מספר ואם אוהבים באמת זה לא קריטי
באותו הנושא: