7 תשובות
כי הם טוענים שזאת המדינה שלהם ועוד שלל תירוצים מפגרים בכדי להצדיק את מה שהם עושים
הרגע הזה שאנשים פה מצדיקים את החמאס והג'יהאד
לא מצדיקים אחי,היא אמרה מה הסיבה ואמרנו לה
אנונימי
הם רוצים את המדינה
כי אנחנו שובבים וגנבנו להם את המדינה
אנחנו אולי לקחנו להם את האדמה כביכול
אנונימי
איפה את רואה ציניות בדיוק עניתי לה על הסיבה מה נסגר איתך
אנונימי