6 תשובות
לא תהיה הפסקת אש.
מה שהיה רשום בחדשות: "הג'יהאד מאיים: לתגובה לא יהיה גבול - מוקדם לדבר על רגיעה"
מה שהיה רשום בחדשות: "הג'יהאד מאיים: לתגובה לא יהיה גבול - מוקדם לדבר על רגיעה"
מלחמה
לא ביבי פחדן מידי ואין אינטרס למלחמה
מקווה מאוד שתהיה הפסקת אש
לדעתי לא תהיה הפסקת אש כל כך מהר
מחר מחרתיים תהיה הפסקת אש. הגא''פ לא רוצים להיגרר לסבב לחימה כי הם יודעים שנחזיר אותם לעידן האבן.
באותו הנושא: