8 תשובות
כן
שואל השאלה:
למה שאנשים יתנו דברים בחינם?
אנונימית
את קונה מוצרים של שטראוס והם מרווחים מזה...
שואל השאלה:
לא קונה בכלל כולה נותנת קבלות...
ואז שולחים לי בחינם לא?
אנונימית
מה לא.

את צריכה לצלם קבלות שיש בהם מוצרים של שטראוס ולבחור מתנה שבא לך משטראוס
כל מוצר שטראוס= 100 נקודות
תולי במתנה שאת רוצה וצריך לאסוף נקודות
ואז ללכת לחנות של המתנה לעשות מימוש ההטבה ולקבל את המתנה.
שואל השאלה:
אני מצלמת רק משל רמי לוי חח חח
וזה עובד לי
אנונימית
סבבה כי כנראה יש שם מוצרים של שטראוס
כמה נקודות יש לך?
שואל השאלה:
450..
אנונימית