6 תשובות
זה קרה לי אבל רק שהיה חופש גדול
לא איך שקמתי גיליתי שאין לימודים
היה לי שעת אפס ואנחנו בעיקרון מתחילים בשמונה וחצי, אני וחברה שלי הוצאנו את המחברת כבר פתאום המורה שלנו אומרת אין לימודים הולכים הביתה, ואז ירדנו וראינו ילדים בלחץ והיינו צריכים להירשם במזכירות זה היה ממש הזוי ומוזר
היום אני באתי לצאת ויש לי חברים שבכלל כבר היו בבצפר
אכשיו קרה לי
כן, גם לי