4 תשובות
כי את לא יכולה שלא לתת..
אני לא חושבת שאת מחפשת סיבה אמיתית (כי התשובה היא שאנחנו מעדיפים שהם לא ייצרו אז נותנים להם) אלא יותר תשובה של "אם הם עושים את כל הבלאגן הזה אז למה?"
והתשובה היא- כי לא כולם טרוריסטים..
יש שם כמה מיליונים של אנשים, והמים והחשמל האלו הולכים לאנשים שחיים שם נטו מאילוצים, והם חפים מפשע..
אני לא חושבת שאת מחפשת סיבה אמיתית (כי התשובה היא שאנחנו מעדיפים שהם לא ייצרו אז נותנים להם) אלא יותר תשובה של "אם הם עושים את כל הבלאגן הזה אז למה?"
והתשובה היא- כי לא כולם טרוריסטים..
יש שם כמה מיליונים של אנשים, והמים והחשמל האלו הולכים לאנשים שחיים שם נטו מאילוצים, והם חפים מפשע..
אנונימית
כי אחרת כל הא"ום יתנפל עלינו שאנחנו מתעללים בהם
כי אז תהיה מלחמה כי הם יהיו רעבים טיולים
אנונימי
חלק מהסכם כלשהו שהם חתמו
סתם חרא ההסכם הזה
סתם חרא ההסכם הזה
באותו הנושא: