3 תשובות
אני מצטרף לשאלה.....
אל תשאלו למה. פשוט מצטרף
אל תשאלו למה. פשוט מצטרף
חחח מה
אי אפשר אחרת כולנו היינו עושים את זה
אי אפשר אחרת כולנו היינו עושים את זה
אי אפשר הלוואי שהייתה את האפשרות
באותו הנושא: