אממ אני פעם קניתי מיינקראפט לאקס בוקס ויש לי מחשב שקניתי אותו לא מזמן נכנסתי לאותו החשבון מהמייקרוסופט סטור של המחשב והורדתי מיינקראפט. הכל היה טוב ויפה ואז מסיבה כלשהי הייתי צריך לפרמט את המחשב עכשיו אנ מנסה להוריד את המשחק בדיוק באותה דרך והוא לא נותן לי הוא כותב לי משחק זה בבעלותך ואז הוא נותן לי אפשרות "הורד במכשירים שלי" לוחץ וזה נותן לי להוריד רק באקסבוקס
אם מישהו מבין בזה או יודע למי אני יכול לפנות כדי לשאול
תודה לעוזרים.
11 בנובמבר 2019, 20:59
תשובה אחת
כנס להגדרות שבאקס בוקס במחשב. תבדוק אם זה בכלל נמצא על המחשב