5 תשובות
לדעתי כן, זה נראה רע
לדעתי שילוב לא משהו
לא זה מכוער
לא משהיו השילוב אבל הבעיה בגינס הזקט הגינס הכחול שאת לובשת הוא יפה אבל מה שכן גינס שחור ילך טוב עם עליונית כחולה
שואל השאלה:
כבר לבשתי שיט טוב תודה לכם חברים שלי בלב
כבר לבשתי שיט טוב תודה לכם חברים שלי בלב
אנונימית
באותו הנושא: