3 תשובות
יש מצב את שולחת לי שנייה בפרטי ?? קרה לי מקרה דומה לזה!
בפעם הבאה שאת רואה אותו, תתיישבי לידו ותראי איך הוא מגיב. אם הוא לא נראה מסתייג, תתחילי לפתח איתו שיחה "היי, קוראים לי____ איך קוראים לך?" או משהו בסגנון. מקסימום זה לא יזרום ותדעי שלפחות ניסית. זה ממילא מישהו שאת בקושי מכירה...
למה אין סיכוי זה שהוא דתי לא אומר כלום .
תגשי אליו איך לך מה להפסיד