5 תשובות
גם אני בוכה כפרה תתמודדי
אנחנו רגילים ל-95 ומעלה
אנחנו רגילים ל-95 ומעלה
אנונימי
ואי כל כך.
מבינה אותם שהם רגילים ל 100 אבל לא צריך לבכות
מבינה אותם שהם רגילים ל 100 אבל לא צריך לבכות
אנונימית
מבטיחה :(
אני יכול להבין אם מישהו ישב ולמד מלא וידע את כל החומר ופתאום בגלל לחץ הוא יכול להתאכזב
לי קרה שהאתכזבתי כי קיבלתי 92 כי ציפיתי מעצמי ליותר ואני יודע שאני יכול לקבל יותר אז די התאכזבתי
לי קרה שהאתכזבתי כי קיבלתי 92 כי ציפיתי מעצמי ליותר ואני יודע שאני יכול לקבל יותר אז די התאכזבתי
וואי לגמרי כאילו גם אם השקעתם רצח זה ציון מדהים וזה ממש מעצבן אותי שאנשים בוכים על זה
יש לי חברה שקיבלה 60 והיתה ממש עצובה ואז באה ילדה אחרת מהכיתה ואומרת וואי קיבלתי חרא ציון. אנחנו שואלות אותה כמה היא קיבלה והיא כזה 96
אנחנו היינו כזה -מהה
-_-
יש לי חברה שקיבלה 60 והיתה ממש עצובה ואז באה ילדה אחרת מהכיתה ואומרת וואי קיבלתי חרא ציון. אנחנו שואלות אותה כמה היא קיבלה והיא כזה 96
אנחנו היינו כזה -מהה
-_-
באותו הנושא: