4 תשובות
יקרה ואני לא מתה עלייה אבל כל אחת והטעם שלה אחותי עובדת שם
אנונימית
הבגדים יפים לא יקרים אבל האיכות לא הכי וואו.. לפחות לדעתי
וואו לדעתי חנות טובה מאוד
לא רע להכנס ולהסתכל. מקסום לא תקני כלום לא יקרה כלום..