10 תשובות
כי בישראל הכל יקר
בישראל גובים מיסים על כל שטות הכי קטנה.. אין סיכוי שתשיגי בארץ ב89 שח, שגם זה טיפה יקר
בישראל מעלים את המחירים
יוקר המחייה
שואל השאלה:
איך זה בasos?
איך זה בasos?
אנונימית
בישראל הכל יותר יקר, נגיד חולצות בברשקה בישראל עולות 100 שקל ובחול חולצות בברשקה עולות 70 שקל זה הרבה יותר זול בחול
אולי באילת יוצר זול אין מעמ
שואל השאלה:
אוף אנשים אני עוברת לחול ביי
אוף אנשים אני עוברת לחול ביי
אנונימית
באסוס תוכלי למצוא מחירים הרבה יותר טובים, בייחוד כשיש סיילים.
שואל השאלה:
אני קניתי בs.wear אחת ב120 והיא הייתי לא נוחה אחרי חודש (אמא שלי הרשתה כי היא הייתה הראשונה) יואו זה רוצח אותי
אני קניתי בs.wear אחת ב120 והיא הייתי לא נוחה אחרי חודש (אמא שלי הרשתה כי היא הייתה הראשונה) יואו זה רוצח אותי
אנונימית
באותו הנושא: