7 תשובות
זה בריונות לצורך העניין
היית רוצה שיעשו את זה לך?
שואל השאלה:
ביריונות? קוראים לזה "צחוקים" אצלנו
אנונימי
על המזגן
בדלת של הלוקר שלו
על המושב שלו
על החלון עצמו
אנונימית
אני גם רוצה שיעשו לי את זה אבל
זה מצחיקק
זה לא מצחיק, זה יכול גם לפגוע בו. זה נחשב בריונות לכל דבר. במקומך היית זורקת את התמונה לפח ונרגעת עם ההתנהגות שלי. הוא בן אדם כמוך ויכול להיות שהוא יעלב מזה שצוחקים עליו. גם לי יש תמונות פאדיחה וגם אני שולחת לחברות שלי אבל יש גבול דק בין לצחוק עם חברים על התמונה לבין לתלות תמונה מביכה על הקיר של הכיתה
^מסכימה.