11 תשובות
כן
RY4
אל
למה
כל
השאלות
היום
על
חוטני
ומה זה הרוב קובע פשוט תמדדי ותחליטי אם נוח לך או לא
לא
כן למה לא בעצם
כן לי זה לפחוט נח (כול חרמן שנכנס לשאלה ורואה מה שעניתי בחיית אל תשלחו לי הודעות)
ולשאלה בחזרה לי זה נח אני שמה ביום יום חוץ מכשאני במחזור ודווקא נח לי
אבל זה תלוי יש בנות שלא נח להן
לכן אם את רוצה לנסות תקני זוג אחד זה לא עולה כזה יקר ותנסי אם נח לך תקני עוד אם לא אל תקני עוד
ל א
לא.