15 תשובות
כי לחשוף מרפקים זה לא בסדר
לעודד מה? אין אצלנו פוטבול.
שואל השאלה:
יש כדורסל
זה מספיק טוב
אנונימית
שואל השאלה:
אני ממש אוהבת התעמלות וכאלה וזה מאכזב שאין שום דבר שקשור לזה בבית ספר
אנונימית
הכדורסל אין מעודדות של הקבוצה, אבל יש מעודדות ברבעים^
שואל השאלה:
וחוץ מזה למה אין באמת פוטבול/ לקרוס זה נראה לי ממש יכול לבנות את הבנים להיות אנשים נורמלים ואנשים של קבוצה ותמיכה
אל תעלבו בנים אבל אתם חתיחת אגואיסטים
אנונימית
חחח כי אנחנו לא משחקים פוטבול? זה לא ממש אשמתנו את יודעת פשוט למדינה יש דברים יותר טובים לעשות מאשר להקים קבוצות פוטובול
שואל השאלה:
לא אמרתי שזה אשמתכם
זה אשמת משרד החינוך המפגר, הוא מעדיף שנעשה שכיבות סמיכה וכפיפות בטן במקום דברים אמיתים שאשכרה תורמים לחיים
אנונימית
לנו היו מעודדות
במה פוטבול יתרום לי בחיים חוץ מפציעות?^^
שואל השאלה:
פוטפול זה משחק מאוד קבוצתי
חברי הקבוצה חוברים יחד כדי לנצח
יש ערך יותר טוב מזה ?
אנונימית
סבבה, רוצה ערכים של ספורט קבוצתי, למה צריך פוטבול? את יודעת כמה איבדו את המוח בגלל זה?
יש כדורגל. משחק יותר בטיחותי, אבל עדיין גם בו יש סכנות. אבל בכדורגל לא יקפצו עלי כמו בפוטבול. או כדורסל. מה צריך פוטבול? מה זה יתרום לי? ותאמיני לי כאחד שצופה ב nfl, זה שונה מהפוטבול המבויים בסרטים שהשחקן הראשי רץ כמו בולט, עובר את כולם ומנצח.^
שואל השאלה:
אין בעיה
אבל אפילו כדורגל אין אצלנו
פעם בשנה עושים משחק של כדורעף שני קבוצות וזהו
אנונימית
בירשאל לא רוצים מעודדת כי חלק מהועדי הקבוצות עם דתים.
שואל השאלה:
חבל
אנונימית