4 תשובות
שאני קמה ב7 אני תמיד ישנה ב10 10 וחצי כדאי לך
שואל השאלה:
סבבה תודהה אבל נראה לי אני אלך לישון בתשע וחצי יש לי בעיות להירדם חח
סבבה תודהה אבל נראה לי אני אלך לישון בתשע וחצי יש לי בעיות להירדם חח
אנונימית
23:00 אבל עדיף שתלכי קצת לישון לפני כי עד שתירדמי
באותו הנושא: