3 תשובות
אני בת 15 מתנדבת פעילה במדא ובמגמה ביוטכנולוגיה
ואני יכולה להגיד לך לפני משמרות אל תלחצי יש איתך אנשיי צוות שאחורייך (למקרה שתפשלי מה שלא יקרה)
פשוט תנסי להיות כמה יותר אקטיבית ולא לקפוא כשאת מגיעה למקרה
אני מבינה על מה את מדברת, לי זה לא גורם להילחץ אבל לפעמים אני חושבת על זה דווקא בקטע טוב של - אני אשכרה בת 16 ואני מצילה חיים ועוזרת לאנשים ויש אנשים מבוגרים שלא זכו לעשות דבר כזה ואני יודעת שזה נשמע מוזר אבל אני מרגישה כבוד שזה מה שאני עושה ולכן זה לא מלחיץ אותי.
חוץ מזה שאם את לא בטוחה בעצמך הכל טוב או שאם יש מקרה שקשה לך, בדיוק בשביל זה יש איתך צוות ונהג וזה בסדר גם לקחת לפעמים צעד לאחור במשהו שאת לא יכולה מבחינה פיזית או שאת לא בטוחה בעצמך.
כמעט כולם מרגישים ככה זה באמת כבוד
זאת איזשהי מעלה שלא כולם מגיעים אליה