סבא שלי נפטר ב2016, והמון חתולים שלי כולל זאת שאיתי כל החיים והיינו חברות הכי טובות אבל כשהיא הייתה חולה מאוד לא הצלחתי להביא את עצמי לעזור לה כי פחדתי לראות אותה ככה ועכשיו אני מרגישה אשמה נורא כי היא תמיד הייתה כאן בשבילי וככל שהזמן עובר זה רק נהיה גרוע יותר מה לעשות?