התחברות
הרשמה
כל חיי חשבתי שצבא זה חרא, תמיד רציתי לקבל 21
ועכשיו קיבלתי 21 ואני פשוט מאוכזבת
אני מרגישה שאני הולכת לפספס כל כך הרבה
ואני כועסת על עצמי שאפילו לא ניסיתי לא לקבל 21
10 בנובמבר 2019, 11:45
חיילים
חיים
גיוס
דיכאון
מצב רוח
3 תשובות
תבקשי לשנות
H
Hannaa
את יכולה להתנדב או לעשות שנת שרות לדעתי
T
The procrastinator
תנסי ללכת לקבן ותנסי להעלות תפרופיל
י
יאללה ביי
באותו הנושא:
אני אמרתי לצבא הייתה טיפול זה מקבלים אותי לצבא
כמה זמן לפני הגיוס מפסיקים לקבל מיונים ואז הצבא משבץ אותי לפי צורכי הצבא?
היי רציתי לקבל חוות דעת על תפקיד נהג מבצעי בצבא
גם בנות יכולות לקבל פטור זקן בצבא?
היי חברים רציתי לשאול מה השכר שהייתם מצפים לקבל מעבודה גמישה שאפשר לעבוד פעם-פעמיים בשבוע ומתאימה ללימודים או לפני צבא?
ממש רציתי להרזות לפני הצבא כי תמיד משמינים בצבא ואז אם הייתי משמינה הייתי מגיעה למשקל הרגיל שלי
למה תמיד חשבתי שמקבלים תעודת בגרות כשמסיימים את י"ב בסוף שנה? מסתבר שמקבלים רק שנה אחרי שמתגייסים ומסיימים י"ב:
אם אני יעשה שירות לאומי במקום צבא זה יפגע לי בסיכויים לקבל עבודות בעתיד?
מותר למקום עבודה לא לקבל אותי בגלל שלא עשיתי צבא?
איך לקבל פטור משירות צבאי ולא על נפשי?
היי רציתי לדעת מה העונשים שמקבלים בצבא על הפקרת צולבת בחרפ..