13 תשובות
לא, זה יפה יותר בעיניי.
אם אתה שרירי אז אתה יותר גברי
לא להפך יותר יםה
לא, רציני? ממש לא. הרבה בנים בכיתה שלי מורידים וזה לא מוריד משום גבריות.
לא ממש.
אבל כמה יש לך בכל מקרה שאתה שוקל לעשות את זה? מה כבר אפשר להוריד?
אבל כמה יש לך בכל מקרה שאתה שוקל לעשות את זה? מה כבר אפשר להוריד?
שואל השאלה:
לא יער אבל יש
לא יער אבל יש
לא. ובנות אוהבות את זה
אבל זה לא מושך לפחות לא אותי
אם ישך חזה גדול ואתה מתאמן אז ברור שלגלח
ההפך
כן לדעתי.. גברים לא סתם עם שערות ככה, אנחנו גברים, לא נשים. אתה תוריד יגדל חזרה ופי כמה.. זה סיוט סמוך עליי
שואל השאלה:
יש לי שרירי חזה
יש לי שרירי חזה
לא