8 תשובות
לדעתי כדאי לך לנסות ולהצליח. אל תוותרי לעצמך!
שואל השאלה:
אבל זה מלא חומר להשלים ואני ממש מאחורה בחומר ואין לי גם זמן להתכונן, היום אני מסיימת בשמונה, מחר אולי יהיה לי זמן אבל יש לי חוג שלא בא לי לוותר עליו, בשלישי אולי יהיה לי זמן, ברביעי אני מסיימת באיזה שש וחצי (אבל זה גם כי עוזרים לי מבית ספר להשלים מתמטיקה אז זה סבבה) וחמישי המבחן עצמו... אין לי כמעט זמן...
אבל זה מלא חומר להשלים ואני ממש מאחורה בחומר ואין לי גם זמן להתכונן, היום אני מסיימת בשמונה, מחר אולי יהיה לי זמן אבל יש לי חוג שלא בא לי לוותר עליו, בשלישי אולי יהיה לי זמן, ברביעי אני מסיימת באיזה שש וחצי (אבל זה גם כי עוזרים לי מבית ספר להשלים מתמטיקה אז זה סבבה) וחמישי המבחן עצמו... אין לי כמעט זמן...
אנונימית
לדעתי עדיף לך לנסות כן לענות נכון, אם בסוף לא תרצי לרדת זה סתם יהרוס לך.
אם את לא רוצה להיות בקבוצה הזאת פשוט תגידי למי שאחראי על זה ותסבירי למה את רוצה לעבור
אם את לא רוצה להיות בקבוצה הזאת פשוט תגידי למי שאחראי על זה ותסבירי למה את רוצה לעבור
איזה הקבצה את
אנונימית
שואל השאלה:
יותר מא'
יותר מא'
אנונימית
שואל השאלה:
לא, נראה לי שאני בבית ספר אחר
לא, נראה לי שאני בבית ספר אחר
אנונימית
מוזר גם אני בכיתה ט' ויש לי גם מבחן ביום חמישי במתמטיקה (אני לא בקבוצה הטובה המאוד)
יש מצב את מדעית/א1 ?
יש מצב את מדעית/א1 ?
אנונימית
בסופו של דבר החומר של המקצועות האחרים שאת לומדת עכשיו הוא לא לבגרות.
בניגוד למתמטיקה, ששם הכל הוא הבסיס ואם אתם אומרים שאתם קבוצה ממש מתקדמת אז ברור שעדיף לך להשאר.
בהצלחה!
בניגוד למתמטיקה, ששם הכל הוא הבסיס ואם אתם אומרים שאתם קבוצה ממש מתקדמת אז ברור שעדיף לך להשאר.
בהצלחה!
באותו הנושא: