8 תשובות
באמצע
ושחור זה צבע של בנים.
נו באמת? אם אתה מאמין בשוויון זכויות אז אל תגדיר צבע למגדר.
אני מכירה בנים ששמים ורוד וזה נרכה עליהם מעולה. ואני אוהבת שחור. כול אחד והטעם שלו זה לא קשור למגדר
לא מנסה לפגוע או לצאת רק אמרתי את דעתי. (:
נו באמת? אם אתה מאמין בשוויון זכויות אז אל תגדיר צבע למגדר.
אני מכירה בנים ששמים ורוד וזה נרכה עליהם מעולה. ואני אוהבת שחור. כול אחד והטעם שלו זה לא קשור למגדר
לא מנסה לפגוע או לצאת רק אמרתי את דעתי. (:
שואל השאלה:
לא אני חושב שרוב הבנות אוהבות את זה
לא אני חושב שרוב הבנות אוהבות את זה
אני מוכנה להבטיח לך שכול הבתי ספר שהייתי בהם (והייתי בהרבה) בנות העדיפו שחור. כנל גם לבנים.. זה כול אחד והבחירה שלו, לדעתי ורוד זה צבע יפה תלוי על מה אבל גם זה בחירה אישית.
שואל השאלה:
אוקיי
אוקיי
שואל השאלה:
אבל אני שוביניסט?
אבל אני שוביניסט?
תראה לדעתי כול אחד והבחירה שלו אבל להיות שוביניסט זה מיושן, ועצוב שיש אנשים שעדיין מאמינים שנשים לא צריכות להיות עצמאיות. אני מקווה שתגיע להחלטה נכונה עם עצמך
(:
(:
אתה יכול להיות הכי פמיניסט בעולם ולחשוב שורוד מתאים לבנות או בנים. לא משנה.
בנות הרבה יותר עדינות. ודווקא המודעות לכך זה חלק מהפמיניזם.
בנות הרבה יותר עדינות. ודווקא המודעות לכך זה חלק מהפמיניזם.
באותו הנושא: