3 תשובות
שואל השאלה:
^לא הבנתי על מה ללחוץ
אנונימית
את לוחצת על התמונה של או על האות ומוסיפה משתמש
הגדרות (סמל גלגל השיניים) > דואר (או mail, תלוי בשפת האייפון).
שם יש לך אפשרות להוסיף משתמש לאפליקציית הדואר ("הוספת משתמש", משהו כזה).