7 תשובות
נציג שירות טלפוני.
זאת עבודה לא הכי קלה, לפעמים יש לקוחות קשים מאוד שמעלים קשיים ואתה אמור לפתור להם בעיות.
יש יעדים שאמורים לעמוד בהם כמו לדאוג שלקוחות לא יתנתקו, אם אתה מוכר חבילות למיניהן או מצרף מנויים אתה מקבל בונוסים.

לא כל אחד בנוי לזה.
שואל השאלה:
כדאי לי לנסות? אני כרגע בעבודה הכי חרא שיכולה להיות אז יותר קשה ממה שאני עושה עכשיו לא קיים
אנונימי
במה עובד? אתה טיפוס ורבלי?
שואל השאלה:
בורגראנץ
מה זה ורבלי?
אנונימי
תנסה אולי לעבוד כמלצר בבית קפה שלא עמוס.
ורבלי- טיפוס מילולי, שיודע להתמודד מול לקוחות קשים מבחינה מילולית, שיודע להתנסח יפה.
שואל השאלה:
תאמין לי התמודדתי עם לקוחות קשים שקיללו אותי והשפילו אותי
לעבוד כמלצר לא תודה
אנונימי
בנוסף למה שהסוד שלך אמר, אם אתה בוחר לעבוד בתור נציג שירות אתה חייב להיות בן אדם בלי אגו. לקוח יכול לבוא לצאת לך על החיים לקלל אותך ומה לא, אסור לך לענות בעצבים. גם אם תלך להתלונן לאף אחד לא יהיה אכפת כי הלקוח הוא מעל הכל. עבדתי בשירות לקוחות של ישראכרט 3 חודשים וסבלתי מכל רגע.
מה שכן, יש המון המון בונוסים, אם אתה מגיע ליעד מסויים אתה מקבל בונוס ועוד המון כאלה תלוי באיזה חברה אתה עובד.. אצלנו היה 11 שיחות בשעה, לא לחרוג מהפסקות, להיות זמין 85% ומעלה, סכום מסויים של הלוואה שמציבים בחודש וכ'ו... קליל אפשר להגיע עם העבודה הזאת ל8-10 אלף בחודש.
אם אתה רוצה מידע נוסף מוזמן לפנות אליי בפרטי