6 תשובות
כי הם חושבים שהם יותר חזקים מהם.
אבל גם בנות חזקות ומסוגלות לנצח בנים בשנייה :)
אבל גם בנות חזקות ומסוגלות לנצח בנים בשנייה :)
זאתי מעליי חיה באשליות לא מציאותיות . לנושא כי גבר הממוצע יותר חזק מאישה אבל יש גם נשים חזקות
בעיקרון- כי בנות הן מאד חלשות
כי הרמת משכל שלהם נמוכה מדי
הן יכולות
בהורדות ידיים כן כי אני לא חזק בידיים.
אבל במכות לא כי זה אחרת קצת
אבל במכות לא כי זה אחרת קצת
באותו הנושא: