9 תשובות
אני אוהבת חחח
עם הם לא אוהבות אז פשוט אל תקרא להם ככה
אני אישית לא אוהבת כי זה חרוש+מכוער ופשוט לא גורם לי להרגיש משהו מיוחד או מסוים חוץ מהירתעות, לכל אחת יש את הסיבות שלה אני מאמינה.
כל אחד ומה שהוא אוהב פשוט חח אני לא חושב שיש לזה איזשהו הסבר או משהו שכזה
ID4
כי זה מכוער וקיטשי
זה נותן הרגשה שאת סתם עוד אחת אני אוהבת שקוראים לי בשם שלי או בשם מקורי שאף אחד לא קורא למישהי אחרת ככה
אני לא אוהבת
זו מילה מעצבנת
אין ממש הסבר
פשוט לא אוהבת
מרגיש זול מדי.
זה תלוי מי אומר לי את זה..
למשל אמא או אבא- אני סבבה עם זה
אבל אם זאת ילדה שקטנה ממני זה ירגיש לי כאילו היא לא מכבדת אותי..