9 תשובות
אני אוהבת חחח
עם הם לא אוהבות אז פשוט אל תקרא להם ככה
אני אישית לא אוהבת כי זה חרוש+מכוער ופשוט לא גורם לי להרגיש משהו מיוחד או מסוים חוץ מהירתעות, לכל אחת יש את הסיבות שלה אני מאמינה.
כל אחד ומה שהוא אוהב פשוט חח אני לא חושב שיש לזה איזשהו הסבר או משהו שכזה
כי זה מכוער וקיטשי
זה נותן הרגשה שאת סתם עוד אחת אני אוהבת שקוראים לי בשם שלי או בשם מקורי שאף אחד לא קורא למישהי אחרת ככה
אני לא אוהבת
זו מילה מעצבנת
אין ממש הסבר
פשוט לא אוהבת
זו מילה מעצבנת
אין ממש הסבר
פשוט לא אוהבת
מרגיש זול מדי.
זה תלוי מי אומר לי את זה..
למשל אמא או אבא- אני סבבה עם זה
אבל אם זאת ילדה שקטנה ממני זה ירגיש לי כאילו היא לא מכבדת אותי..
למשל אמא או אבא- אני סבבה עם זה
אבל אם זאת ילדה שקטנה ממני זה ירגיש לי כאילו היא לא מכבדת אותי..
באותו הנושא: