7 תשובות
אשלי ווקסמן בקשי
אני ממש למדתי המון מהיוטיוב
אל תתחילי בחיים! אם לא היית צריכה אף פעם אז אל תתחילי, אולי זה יעשה אותך יותר יפה אבל משהי שאת לא... וגם הרבה אומרים שזה יותר מושך בלי איפור. מה שאיפור עושה זה לעשות לך נקבוביות בולטות יותר או משהו כזה ואז את באמת תהי צריכה איפור. עזבי אותך שטויות זה סתם בזבוז של כסף, עדיף במקום זה לקנות דברים אחרים.
היי אם את לא באמת אוהבת להתאפר פשוט אל אם את רוצה פשוט לראות טוב תשימי טיפה גלוס ומסקרה
שואל השאלה:
זה לא שאני לא אוהבת.. הייתה לי יום הולדת לא מזמן וחברה אמרה לי בואי נעשה לך משהו עדין
וזה היה שינוי ככ קטן אבל כלכך יפה!
פשוט רוצה לדעת איך עושים את זה לאירועים, מסיבות וכו'.. לא ליום יום :)
מה זה השטויות האלה אל תתחילי זה ביזבוז כסף מי שאוהב שיעשה זה אומנות
ולא נקבוביות בולטות יותר כאשר מתאפרים נכון
שכול אחד יעשה תסדר עדיפויות שלו על מה לבזבז את הכסף שלו
איזה הזגמה כל מה שכותבים לך פה!
אם את חושבת שזה יפה לך תתאפרי זה בשביל עצמך לא בשביל אחרים
תחפשי ביוטיוב איפור יום יומי יש מלא שעושות ותראי למי שאת הכי מתחברת
את יכולה להתחיל עם bb קרם שזה לא כמו מייקאפ זה קליל יותר ונושם יותר
קצת קונסילר שיסתיר כהויות של מייבלין עם הספוגית מעל ממש טוב
קצת סומק לצבע יש בכל חברה
למלא גבות בעיפרון ואיזה אודם שאת אוהבת
ומסקרה וזהו
לא צריך יותר מידי ליום יום
אנונימית