התחברות
הרשמה
מי שמשתמש בסטיפס מהאפליקציה, יש לכם פרסומות?
9 בנובמבר 2019, 09:02
פרסומות
סטיפס נוער
פרסום
חסימת פרסומות
חסימת חלונות קופצים
9 תשובות
לא.
N
Nortriptyline
לא
ל
ליקריץ_
לא
א
אלירן סבג למה ככה חזק?
לא.
א
אַוּ דּאַמּ נּחסּמּתּיּ שּוּבּ
לא
ז
זאת שתגרום לך לחייך (;
יש לי אייפון אז אין לי את האפליקציה
.
.Oh.
לא
נ
ניקו די אנג'לו/אוראו
לא
ב
בלאטטט
לא
R
Remember that shit
באותו הנושא:
אתם משתמשים בסטיפס מהאפליקציה או מהגוגל?
מאיפה אתם משתמשים בסטיםס מהאפליקציה או מהאינטרנט
אתם בסטיפס עכשיו מהאפליקציה או הדפדפן?
אתם בסטיפס מהאפליקציה או מהמחשב?
מי פה משתמש/ת בסטיפס מהאפליקציה בטלפון ומי מהאתר (בטלפון או במחשב)?
סקר קצרצר. אתם משתמשים עכשיו מהאפליקציה או מהאתר ?
אני כרגע מהאפליקציה של סטיפס!
אתם פה מהאפליקציה של סטיפס או מהאתר?
אתם בסטיפס מהאפליקציה של סטיפס או שאת נכנסים מגוגל לסטיפס ?
שלום לכול משתמשי סטיפס מי מכאן הוא מהאפליקציה ומי מהאתר?
אתם משתמשים באתר מהדפדפן או מהאפליקציה ?