7 תשובות
בהחלט.
לא בדיוק.
פסיכולוגית, אדם חושב שהוא מתאהב במישהו עקב הימשכות ומניע נסתר כלשהו. התאהבות מתבססת על חיבור רומנטי לאופי, ובשביל זה אדם צריך להכיר את האופי של האדם שבו כביכול התאהב. זה לא קורה בשבועיים.
כן נראה לע שכן
שואל השאלה:
empty company, אנחנו מדברים כל יום במשך כמה שעות, לא מנסה להגיד שמה שאת אומרת לא נכון, אבל רק שואלת, זה עדיין תקף?
אנונימית
בכל זאת, זה עדיין לא מספיק בשביל להכיר מישהו בצורה עמוקה. זה לא חד משמעי כמובן וזה משתנה ממקרה למקרה, אך לרוב זה קורה לאחר יותר זמן משבועיים.
זה הגיוני להתאהב ביום