3 תשובות
חוויה בתכלס
שואל השאלה:
פשוט הייתה לי אופציה בתחילת שנה לעשות אודישן כזה באנגלית ולא הלכתי כי לא הייתי בטוחה באנגלית שלי ואם אני רוצה ואני ממש מתחרטת שלא הלכתי
פשוט הייתה לי אופציה בתחילת שנה לעשות אודישן כזה באנגלית ולא הלכתי כי לא הייתי בטוחה באנגלית שלי ואם אני רוצה ואני ממש מתחרטת שלא הלכתי
חברה שלי הייתה והיה לה ממש כיף
באותו הנושא: