6 תשובות
תכנסי להגדרות/לקישור ששמתי ותלחצי על התנתקות
קישורים מצורפים:
הגדרות >התנתקות
תנסי להגדרות ותהיה לך למטה אפשרות להתנתק
הגדרות>התנתקות
הגדרות והתנתקות הכי פשוט שיש
שואל השאלה:
תודה רבה :)
תודה רבה :)
אנונימית
באותו הנושא: