2 תשובות
אין מה לעשות עם זה פשוט להמשיך הלאה. יהיו עוד מבחנים וזה לא סוף העולם
זה רק ציון לא יקרה לך כלום נכון זה מבאס מבינה אותך אבל אל תהיי עצובה רק בגלל זה השיטה שלי אם אני עצובה לחשוב שיש ילדים עם דברים הרבה אבל הרבה יותר גרועים סתם דוגמא חולים במחלה, מתים, סובלים פיזית ונפשית ועוד ותמיד לדעת שהכל יהיה טוב ולא נורא במיוחד אם זה ציון פעם הבאה תקבלי ציון יותר טוב בהצלחה לך
אל תקחי קשה את זה לפי את אומרת את זה בסטיפס ולפי איך שאת כותבת אז כן כולה ציון