8 תשובות
תלוי בגובה
שואל השאלה:
נגיד 160
גם אם את בתת משקל מגייסים אותך פשוט לא לקרבי או משו קשה
כנראה שפשוט יתנו לך פרופיל יותר נמוך לא נראה לי שהולכים לשחרר אותך כי הרעבת את עצמך קצת בכוונה בחודשיים לפני
שואל השאלה:
מי הרעיב את עצמו
אני בתת משקל והורידו לי את הפרופיל ל 64
כי את שואלת מה המשקל שאת צריכה להיות כדי להשתחרר מה שמבינים מזה זה שאת רוצה לדעת איך להשתחרר.
על תת משקל של קצת מקבלים 82 ואם זה יותר רציני אז 72/64
שואל השאלה:
לא פשוט שאלתי כי אני מפחדת שלא יגייסו אותי אבל תודה