7 תשובות
היא עלולה להפגע אבל זה ההפרש גילאים בסדר לגמריי
זה יותר מבסדר! זה נורמאליי!
סבבה לגמרי כולה שנתיים
זה בסדר גמור...
והאהבה זה אהבה:)
והאהבה זה אהבה:)
בטח.. זה הפרש כמו שאצלי אני כיתה י עם מישהו מ יב
חח ברור (:
בארורר
באותו הנושא: