4 תשובות
ללכת לנחם .
וואי מלחיץ, אין לכם הרבה ברירות אבל תלכו לנחם את המשפחה או שתבואו להלוויה שלו או שתכינו סרטון קצר עם הזכרונות שלכם איתו זה יהיה ממש יפה
אנונימית
וואו איזה עצוב..
תלכו לנחם את המשפחה
ואו מקרה דומה קרה לי רק לא עם מנהל אלא רכז מגמה. אין ככ מה לעשות עם זה חוץ מלדעתי להקדיש כמה שעות לזכרו. אם זה משפיע עליכם אז זו אפשרות טובה לדבר עם המחנכ.ת או היועצ.ת