13 תשובות
שואל השאלה:
היא אמרה לי שפשוט ההורים שלה אהבו את השם ובמקרה היא נולדה בחודש סיון
אנונימי
שהוא הוא שם נורא של האקסית שלך?
סליחה סיווניות
שואל השאלה:
שם נורא כי הוא של האקסית או שם נורא בפני עצמו זה שונה אחי אני עדיין אוהב אותה
אנונימי
היא נפרדה ממך?
שואל השאלה:
כן אבל לא מסיבה אמיתית אחי בגלל ההורים שלה מסכנה חיימשלי הילדה
אנונימי
לא עפתי
באסה
נו אז תהיו ביחד בשקט.. ההורים שלה לא צריכים לדעת
שואל השאלה:
היינו ביחד בשקט חודשיים וחצי אחי והם גילו על זה איכשהו
אנונימי
אין מה לעשות
יעבור
עכשיו אני צריך לערוך את התגובה הראשונה על סיוון?
שם סבבה, יש לו משמעות כלשהי?
שם נחמד
שם יפה
^#^
שואל השאלה:
אולי
אנונימי