11 תשובות
לא מה כפת לי
אנונימי
לא
מתביישת בבית אז בכלל בחוץ
אנונימית
כן למען האמת. לא בקטע שאני מתבייש שאני גולש פה, פשוט מפחד שיזהו אותי או שיתחילו לדבר איתי על זה שאני גולש פה, ואני לא רוצה לדבר עם אנשים באוטובוס.
האמת שכן
שואל השאלה:
אני פשוט מתבייש כי זה נתפס כאתר של ילדים מסכנים
אני פשוט מתבייש כי זה נתפס כאתר של ילדים מסכנים
אני עושה על הבהירות הכי חלשה..
וואו כן שלא יחשבו שאני איזו חסרת חיים וחברים
ראיתי שמי שיושבת מלפניי באוטובוס גולשת בסטיפס..
אנונימית
האמת שכן. במיוחד בהרצאות כשיש לידי הרבה אנשים
באותו הנושא: