2 תשובות
דווקא המורה נהיגה שלי אמר שלי שחנייה לא טובה לא מחייבת הכשלה של הטסט אז כנראה הוא לא הכשיל אותך על זה, דרך אגב מה זה רווח צד את יכולה להסביר אני לפני טסט
שואל השאלה:
באתי לפנות ימינה והייתי קרובה מידי למכוניות שחונות לצערי הרב והוא התערב לי ...
באתי לפנות ימינה והייתי קרובה מידי למכוניות שחונות לצערי הרב והוא התערב לי ...
אנונימית
באותו הנושא: