תשובה אחת
יש לי חברה בתפקיד אבל היא לא סיימה את הקורס עדיין
כשהיא תסיים ותעבור מהבהד לבסיס שהוא גם ממש קרוב לבית היא תהיה יומיים בבסיס יומיים הבית
לגבי בנים בנות לא יודעת אני יכולה לשאול, כנראה זה תלוי בסיס לא נשמע הגיוני שכל הבקשיות משרתות בבסיסים של בנות בלבד
אולי גם היציאות משתנות
כשהיא תסיים ותעבור מהבהד לבסיס שהוא גם ממש קרוב לבית היא תהיה יומיים בבסיס יומיים הבית
לגבי בנים בנות לא יודעת אני יכולה לשאול, כנראה זה תלוי בסיס לא נשמע הגיוני שכל הבקשיות משרתות בבסיסים של בנות בלבד
אולי גם היציאות משתנות
באותו הנושא: