8 תשובות
כולל בלגראדיסטים ?
שואל השאלה:
כןן
כןן
אנונימית
לא, למה לענות אותם?
אפשר להביא להם קנס סמלי של 100-200 שח על כל לכלוך ברחוב וזה מספיק.
אפשר להביא להם קנס סמלי של 100-200 שח על כל לכלוך ברחוב וזה מספיק.
למה לא קנס סמלי של 10000 שח ?
שואל השאלה:
למה קיצוני? הם הורסים לנו את הפלנטה
למה קיצוני? הם הורסים לנו את הפלנטה
אנונימית
פחות מ10 אחוז מהחשמל בישראל מיוצר מאנרגיה מתחדשת. צריך לענות את ישראל לפי דברייך..
אנונימי
לא... זו ממש קיצוניות, ואני מאוד מקווה שזה היה בצחוק. אני נגד עינויים בכללי
לא, נגד עינויים בכללי (חוץ מבמקרים ספיציפים שבהם אני חושב שזה לגיטימי)
אני לא חושב שצריך לענות על זה אלא לשעם מצלמות במקומות ציבוריים ככה שאפשר לראות אם מישהו מזהם.
נדירים המקרים בהם פקח יתפוס אותך אם תזהם גן שעשועים נכון? לכן יש אנשים שמרשים לעצמם כי הם יודעים שרוב הסיכוים שלא יתפסו אותם ושהם לא יקבלו עונש.
אני לא חושב שצריך לענות על זה אלא לשעם מצלמות במקומות ציבוריים ככה שאפשר לראות אם מישהו מזהם.
נדירים המקרים בהם פקח יתפוס אותך אם תזהם גן שעשועים נכון? לכן יש אנשים שמרשים לעצמם כי הם יודעים שרוב הסיכוים שלא יתפסו אותם ושהם לא יקבלו עונש.
באותו הנושא: