5 תשובות
לא, מי זוכר
לא זוכרת חח חוץ משל דודה שלי אבל זה רק כי נולדתי ביום הולדת שלה זאת אומרת שנולדנו באותו תאריך אבל היא נולדה איזה 30 שנה לפניי
אני גם לא כ"כ זוכרת
יש כאלה שזוכרים ויש כאלה שלא
אני נניח כן
נורמלי לא לזכור
אני נניח כן
נורמלי לא לזכור
אני לא זוכרת של אף אחד חוץ משלי חח
באותו הנושא: