4 תשובות
מצטרפת לשאלה
זה לא כולם.. זה אנשים מסויימים שחושבים שפקידות לא עושות כלום..
אני חושב שהן ראויות להערכה ולא קורא להן פקידות אלא עוזרת אישית.. .. הן עושות עבודה מעולה ויש להן הרבה קשרים וזה תמיד עוזר והן מקסימות
אני חושב שהן ראויות להערכה ולא קורא להן פקידות אלא עוזרת אישית.. .. הן עושות עבודה מעולה ויש להן הרבה קשרים וזה תמיד עוזר והן מקסימות
כי זה שירות גובניק, מן הסתם שיזלזלו.
זה לא לוחמה שאשכרה אנשים מסכנים את החיים שלהם על מנת להגן על אזרחי מדינת ישראל.
זה מובן..
זה לא לוחמה שאשכרה אנשים מסכנים את החיים שלהם על מנת להגן על אזרחי מדינת ישראל.
זה מובן..
^ ברור שאין פה מה להשוות מבחינת הסיכון וההקרבה
אבל יש אנשים שאומרים שהעבודה שלהן מיותרת כי מי שאומר את זה לא פותח את הראש ולא קולט שהצבא ובכללי כמעט הכול בחיים זו שרשרת אחת גדולה ומגדל קוביות ואם להוציא קוביה כל המגדל יפול
אבל יש אנשים שאומרים שהעבודה שלהן מיותרת כי מי שאומר את זה לא פותח את הראש ולא קולט שהצבא ובכללי כמעט הכול בחיים זו שרשרת אחת גדולה ומגדל קוביות ואם להוציא קוביה כל המגדל יפול
אנונימית
באותו הנושא: