11 תשובות
אם היא לא מתחברת לאנשים אז אני אלך אלייה ואנסה להתחבר איתה
כלום מה אכפת לי
פשוט נחמדה עליה.
עוזרת לה להתחבר
Oka
לא הרבה
הייתי שואל איך קוראים לה
מנסה להתחבר אליה
זורמת פצצה
מתביישת לא נורא יש את פעם הבאה נגיד יום אחרי
אבל אם היא ישר מתחברת לבנות שאני שונאת(פרחות מסויימות וגם כאלה שיורדות לי על השיער שלי) אני אנסה להתחיל לדבר איתה וזה אבל אם היא תהייה כמוהן אני לא אדבר איתה אחכ
מוחאים כולם כפיים חח
פשוט שואלת אותה קצת שאלות בסיסיות כמו איפה היא למדה, כמה אחים יש לה, ועוד כל מיני כאלה, ומהשאלות האלה אני מפתחת שיחה קצרה.
ואז, עם הזמן או שנתחבר או שלא..
באה עם עוד חברה ושואלת מה השם שלה
מנסה להתחבר אליה
נחמדה אליה
לא בהכרח מנסה להתחבר אליה ממש אבל אם. היא שואלת דברים או צריכה דברים עוזרת לה כמה שאני יכולה
בכללי אני אהיה נחמדה ואולי לפעמים אני גם אנסה להתחבר שנהיה חברות
או שזה יקרה לבד