6 תשובות
אני מזדהה!! אני ממש רוצה להרגיש מה זה לקבל קראש ולאהוב. לא מוסר
בכלל לא מוזר אני כמוך.
זה נורמלי
אנונימית
לא מוזר, אין דבר כזה דעה מוזרה. כל אחד ודעותיו.
לא
זה ממש נורמלי
כאילו כל בן נוער כמעט רוצה
כאילו כל בן נוער כמעט רוצה
באותו הנושא: