62 תשובות
דיימון מיומני הערפדד
אני והיטלר
סתם
אני חושבת שכולם יפים.
אולי יש כאלה שיותר, אבל בסופו של דבר האופי הוא זה שקובע .
יטפי נעלם עם השנים ואופי לא.
אולי יש כאלה שיותר, אבל בסופו של דבר האופי הוא זה שקובע .
יטפי נעלם עם השנים ואופי לא.
אד שירן
סברינה קרפנטר
אתם ❤
אתם ❤
שרה נתניהו.
אמיר חצרוני,באמת אף אחד לא כתב את זה לפניי מה נסגר איתכם אנשים?
אנונימי
מיילי סיירוס!
אנונימית
eva longoria
אני
אנונימית
בילי אייליש.
כל ההייטרים, לא אכפת לי ממכם אוקיי
היא יותר יפה מכולכם ביחד אז תתמודדו עם זה
כל ההייטרים, לא אכפת לי ממכם אוקיי
היא יותר יפה מכולכם ביחד אז תתמודדו עם זה
קנדל ג'נר
קנדל ג'נר
אנונימית
אניי
הקראש שלי
ברצינות, הוא הדבר הכי יפה שראיתי בחיי
ברצינות, הוא הדבר הכי יפה שראיתי בחיי
בן-שון מנדס
בת- ג'יג'י חדיד
בת- ג'יג'י חדיד
כולם יפים
אנונימית
אני
אנג'לינה ג'ולי היא בת 44 וניראת מיליון דולר
אנונימית
הבחור שאני אוהבת...
הוא הדבר הכי יפה ביקום הזה,
ביקום הסמוך ובכל הגלקסיות אי שם.
הוא הדבר הכי יפה ביקום הזה,
ביקום הסמוך ובכל הגלקסיות אי שם.
טיילור סוויפט.
טום הולנד
לפי ה"מדע" בלה חדיד (למרות שלדעתי היא לא כלכך יפה)
הוא חזק ויפה , snopp dogg
קאי אתה ממש מתוק❤
הרדין+טסה מהסרט אחרי ש...
חבר שלי
אני סתם הקראש
ג'ניפר אניסטון
לורן הורגי
הבת זוג שלי
כולם חוץ ממני
בלה חדיד היא האישה הכי יפה בעולם??
אוקיי היא באמת יפה
אוקיי היא באמת יפה
און רפאלי וזאק אפרון חד משמעחת
נועה קירל
עריכה: למה מינוסים מה עשיתי רע ):
עריכה: למה מינוסים מה עשיתי רע ):
אנג'לינה ג'ולי
ובלה חדיד עשתה ניתוח אף וזהו
אניי:)
בילי אייליש
ההורים שלי ואחותי ואני ❤
אנג'לינה ג'ולי
מייגן
רוני סורול מהטיקטוק ואחותה הגדולה (הן ממש דומות)
גל גדות
רומי פרנקל וזהו נראלי
גל גדות
רומי פרנקל וזהו נראלי
אנונימית
אה לא סליחה זה מהארץ הכי יפות
בעולם אני חושבת אנג'לינה ג'ולי
אדם לוין
אריאנה גרנדה
גל גדות כמו שאמרתי ועוד הרבה
בעולם אני חושבת אנג'לינה ג'ולי
אדם לוין
אריאנה גרנדה
גל גדות כמו שאמרתי ועוד הרבה
אנונימית
סקרלט גוהנסון
אני,
קליל
קליל
אריאנה גרנדה
סופיה
אנונימית
עינב גלילי
ג'רארד וויי
מי שקורא את זה
לא אמרו אבל שאסור לשאול שאלות על יופי חיצוני וכאלה?
אריאנה גרנדה הממ
בילי אייליש
ודרך אגב לא אכפת לי מה מהמינוסים את תהנו
ודרך אגב לא אכפת לי מה מהמינוסים את תהנו
אנונימית
מייגן טריינור
אני חושבת שהיא מהממת, אולי הכי יפה שראיתי (אם תיראו איך היא נראית השנה תיכנסו לשוק) היא נראית ממש כמו בובה בצורה לא אנושית כבר
היא לא סתם נחשבת כאחת מהנשים הכי יפות בעולם
אני חושבת שהיא מהממת, אולי הכי יפה שראיתי (אם תיראו איך היא נראית השנה תיכנסו לשוק) היא נראית ממש כמו בובה בצורה לא אנושית כבר
היא לא סתם נחשבת כאחת מהנשים הכי יפות בעולם
^היא לא שמנה... היא מלאה במקומות שמחמיאים לה
והיא ליטרלי רשומה בגוגל בתור אחת מהנשים הכי יפות בעולם היום לשנת 2015
ותגיד לי שהיא לא מהממת
והיא ליטרלי רשומה בגוגל בתור אחת מהנשים הכי יפות בעולם היום לשנת 2015
ותגיד לי שהיא לא מהממת
קישורים מצורפים:
אבא שלי
^מחשיבים אותה בתור מיוחדת ביופיה מכיוון שהיא לא נראית כמו כולם, היא לא "רזה" או איך שבא לך לקרוא לה,
היא לא מתלבשת כמו כולם, היא לא מתנהגת כמו כולם, והיא ממש אמיתית לעומתם
היא לא מזויפת בעליל וזה למה אני כל כך אוהבת אותה.
ובנוגע למראה החיצוני:= היא מלאה במקומות שמחמיאים לה ומוסיפים לה לגוף,
והיופי שלה מיוחד בגלל שאין שום סיכוי בעולם שתמצאי מישהיא שדומה לה אפילו בטיפה, יש לה יופי מאוד יחודי, היא לא נראית כמו כל סלבריטית או מה שבא לך לקרוא לה, יש לה מלא חן ביופי שלה וגם באישיות שלה ונ.ב היא נבחרה בתור אחת מהנשים הכי יפות בעולם כי ליטרלי הצביעו לה גוגל לא סתם מחליט אם מישהו הוא יפה או לא יש מצעדים שקובעים ושם הקהל בוחר והרוב בחרו בה בגלל שהם חושבים שיש לה יופי מיוחד אז כן.
היא לא עוד סתם "זמרת בשנייקל" היא ליטרלי עבדה קשה מאוד כדי להגיע לאן שהיא היום ואני חושבת שמגיע לה הכי טוב שבעולם כי היא בן אדם מדהים.
(אני יודעת שטיפה גלשתי מהנושא אבל תתמודדו עם זה)
היא לא מתלבשת כמו כולם, היא לא מתנהגת כמו כולם, והיא ממש אמיתית לעומתם
היא לא מזויפת בעליל וזה למה אני כל כך אוהבת אותה.
ובנוגע למראה החיצוני:= היא מלאה במקומות שמחמיאים לה ומוסיפים לה לגוף,
והיופי שלה מיוחד בגלל שאין שום סיכוי בעולם שתמצאי מישהיא שדומה לה אפילו בטיפה, יש לה יופי מאוד יחודי, היא לא נראית כמו כל סלבריטית או מה שבא לך לקרוא לה, יש לה מלא חן ביופי שלה וגם באישיות שלה ונ.ב היא נבחרה בתור אחת מהנשים הכי יפות בעולם כי ליטרלי הצביעו לה גוגל לא סתם מחליט אם מישהו הוא יפה או לא יש מצעדים שקובעים ושם הקהל בוחר והרוב בחרו בה בגלל שהם חושבים שיש לה יופי מיוחד אז כן.
היא לא עוד סתם "זמרת בשנייקל" היא ליטרלי עבדה קשה מאוד כדי להגיע לאן שהיא היום ואני חושבת שמגיע לה הכי טוב שבעולם כי היא בן אדם מדהים.
(אני יודעת שטיפה גלשתי מהנושא אבל תתמודדו עם זה)
^אכפת לי ממנה כי היא האיידול שלי והיא גורמת לי להרגיש טוב עם עצמי ולהיות מאושרת אז אם כל הכבוד היא ממש לא איזו "סלב" בשבילי ונראה שהיית אמור להבין את זה לבד מהתגובה האחרונה שלי...
ומאיפה לך לדעת מה חשוב לי ומה לא? מה אתה מחשיב "חשוב?" לימודים? כי בהם אני מצליחה לא רע בכלל
ובנוגע לדעה שלך על המראה החיציני שלה: הכל טוב!!! אתה חושב שהיא לא יפה וזה בסדר.
אני חושבת שהיא מהממת ובנוגע לישבן שלה כן יש לה ישבן גדול וגם חזה אתה פשוט לא שמת לב לזה כנראה
אבל אם אתה חושב שהיא לא יפה זאת החלטה
שלך אחרי הכל זה רק דעות
ומאיפה לך לדעת מה חשוב לי ומה לא? מה אתה מחשיב "חשוב?" לימודים? כי בהם אני מצליחה לא רע בכלל
ובנוגע לדעה שלך על המראה החיציני שלה: הכל טוב!!! אתה חושב שהיא לא יפה וזה בסדר.
אני חושבת שהיא מהממת ובנוגע לישבן שלה כן יש לה ישבן גדול וגם חזה אתה פשוט לא שמת לב לזה כנראה
אבל אם אתה חושב שהיא לא יפה זאת החלטה
שלך אחרי הכל זה רק דעות
^אני יודעת מה אני אוהבת ומה אני רוצה, היא לא דופקת לי את החיים השום צורה. זה לא שאני מעריצה אותה מאתמול, אני מעריצה שלה כבר שלוש שנים וטוב לי בשלוש שנים האלה יותר ממה שהיה לי טוב בכל החיים שלי ביחד.
אני מניחה שאתה לא מעריץ אף אחד ולכן אתה לא תבין מה האיידול שלך גורם לך להרגיש,לחשוב ולהבין על עצמך, היא גרמה לי להבין על עצמי דברים שההורים שלי לא גרמו לי להבין והכי חשוב זה העובדה שבזכותה הפכתי למי שאני היום. עכשיו תגיע השאלה של "איך היא בכלל לא מכירה אותך וכל זה" אז שתדע שהיא לא צריכה להכיר אותי כדי לשנות אותי אני צריכה להכיר אותה ושוב פעם אני מכירה אותה כי היא מראה את מי שהיא באמת.
אז כן אולי היא מפורסמת אבל היא משתמשת בכוח שלה לטובה.
ודרך אגב יש לי עמוד מעריצים שלה, והיא שמה לב אלי בו אז זה לגמרי שווה את כל ההשקעה
אני מניחה שאתה לא מעריץ אף אחד ולכן אתה לא תבין מה האיידול שלך גורם לך להרגיש,לחשוב ולהבין על עצמך, היא גרמה לי להבין על עצמי דברים שההורים שלי לא גרמו לי להבין והכי חשוב זה העובדה שבזכותה הפכתי למי שאני היום. עכשיו תגיע השאלה של "איך היא בכלל לא מכירה אותך וכל זה" אז שתדע שהיא לא צריכה להכיר אותי כדי לשנות אותי אני צריכה להכיר אותה ושוב פעם אני מכירה אותה כי היא מראה את מי שהיא באמת.
אז כן אולי היא מפורסמת אבל היא משתמשת בכוח שלה לטובה.
ודרך אגב יש לי עמוד מעריצים שלה, והיא שמה לב אלי בו אז זה לגמרי שווה את כל ההשקעה
באותו הנושא: