5 תשובות
מבחינתי לא
כי בגד ים לדעתי צמוד יותר,וגם אני מתביישת בגוך שלי אז לא אלך בבגד ים לים וכנל לחזייה ותחתון לים.
אישה
כי בגד ים לדעתי צמוד יותר,וגם אני מתביישת בגוך שלי אז לא אלך בבגד ים לים וכנל לחזייה ותחתון לים.
אישה
לדעתי לא, כי בגד ים פשוט נועד ללהיות בים ולמים
ואת החזייה/התחתונים זה יכול להרוס. בנוסף אם יבוא גל אז את לא יודעת אם החזייה/התחתונים שלך ישרדו את זה ואם הן יפלו- כי הן פשוט לא נועדו לזה
ואת החזייה/התחתונים זה יכול להרוס. בנוסף אם יבוא גל אז את לא יודעת אם החזייה/התחתונים שלך ישרדו את זה ואם הן יפלו- כי הן פשוט לא נועדו לזה
אישה
שואל השאלה:
ברור שזה לא אותו בד
אני מדברת מהבחינה של זה שהרבה בנות לא מסכימות שיראו אותן בהלבשה תחתונה אבל ביקיני כן
ברור שזה לא אותו בד
אני מדברת מהבחינה של זה שהרבה בנות לא מסכימות שיראו אותן בהלבשה תחתונה אבל ביקיני כן
אנונימית
אני לא מסכימה לא בזה ולא בזה
כנראה הלבשה תחתונה יש שקופה יותר ויש שפחות
בגלל זה
כנראה הלבשה תחתונה יש שקופה יותר ויש שפחות
בגלל זה
באותו הנושא: