התחברות הרשמה

יש לכן דעות שלא תעזו להגיד בקול?

6 בנובמבר 2019, 10:44
דעותחברהלהגידחוקים    
4 תשובות
לא. לפחות משתדלת שלא
ה
החיים ורודים^^
כן
S
Saup unpas
כן, דעות שקשורות לדת ולחברה.
אנונימי
לא, אני מספרת את דעותיי בגאווה, גם אם הן יוצרות 'רעש'
_
_____[___
באותו הנושא:
אני מדבר עם מישהי בווצאפ ובא לי שהיא תשמע את הקול שלי, מה להגיד לה?
מה להגיד למישהו שכל הזמן מחקה אותי בקול מפגר כזה?
צחקתי בקול. מה דעתכם?
אנשים תעזו לי בבקשה
תוכלו להגיד לי מה דעתכם על הקול והשירה שלי?
תנסו רגע להגיד בקול- אישיות.. ברבים
כשאומרים מודה אני בבוקר, חובה להגיד את זה בקול רם או מותר להגיד את זה בלב ?
מה אתם בחיים לא תעזו לומר להורים שלכם?
מה אתם לעולם לא תעזו לעשות?
לדעתכם, קול גבוה וחזק הוא בהכרח יותר יפה מקול נמוך יחסית חלש?
לדעתכם, עדיף שלבחורה יהיה קול גבוה ("ציפציף") או קול נמוך ("כמו של בן")?