5 תשובות
לא הייתי הולכת במקומך
תיראי איך תרגישי בבוקר.
אם תרגישי ממש רע אל תלכי
אם תרגישי בסקר, תלכי ומקסימום תשתחררי אם לא תרגישי טוב במהלך היום
ורפואה שלמה :)
עדיף לא ללכת ולתת לגוף לנוח
אני אומרת מניסיון
שואל השאלה:
תודה לכולם אני כנראה לא הולך, נראה בבוקר
אנונימית
שואל השאלה:
אלך*
אנונימית