3 תשובות
כן אבל אני 19 -_-
לא חושב שזה מהווה צעד, אם התקדמת צעד באמצעות סמיילי או "חיימשלי" "אהובתי" זאת תקלה, הצעד הזה צריך לקרות במציאות, ולאחר מכן אפשר להשתמש בדברים האלה כי הם אומרים משהו ולא כינויי חיבה שאתה אומר עוד לפני שהתאהבת בבנאדם כמו"אשתיי אוצר שלי" שלא אומרים כלום
אני אומנם 19 אבל כן
אני למשל שולח בוקר טוב ולילה טוב עם לב תמיד אני פשוט בנאדם כזה אבל להחמיא וסמיילי מאוהב וכול זה לא שולח לכול אחת.
זה נשמע מטופש כי זה בסהכ סמיילי אבל ככה זה
אני למשל שולח בוקר טוב ולילה טוב עם לב תמיד אני פשוט בנאדם כזה אבל להחמיא וסמיילי מאוהב וכול זה לא שולח לכול אחת.
זה נשמע מטופש כי זה בסהכ סמיילי אבל ככה זה
באותו הנושא: